دانلود

http://oceanofgames.com/wp-content/uploads/2014/04/Call-of-Duty-Modern-Warfare-2-Download-Free1.jpg

امروز تصمیم گرفتیم بازی بسیار محبوب و زیبای ندای وظیفه: جنگ های مدرن 2 را برای شما دوستان عزیز قرار دهیم. این بازی حدود 3 سال پیش برای سه پلتفرم اصلی یعنی PC ،PS3  و Xbox 360 منتشر شد. شرکت Activison توانست با این بازی فروش فوق العاده و همچنین جایزها و نمرات خوبی از منتقدان سخت گیر دریافت کند. میتوان گفت که با عرضه ی این نسخه بسیار زیبا گیمرها به اسم این بازی قسم میخوردند و گیمری نبود که این با این بازی آشنایی نداشته باشد. البته در این نسخه ی شرکت Infinity Ward یا همان Raspawn کنونی که بازی بسیار جذاب Titanfall را درست کرده است، همکاری داشت بعد از این نسخه دیگر از اکتیویژن جدا شد همان طور که شاهد بودید این فرانچایز که یکی از بهترین بازیهای جهان بود در حال حاضر بسیار افت کرده و خیلی ها دیگر این بازی را از بین رفته میدانند. این بازی در سبک اکشن و شوتر اول شخص میباشد. گرافیک بازی بسیار بالا میباشد و رنگ بندی بازی به خصوص آتش بسیار زیبا کار شده است. داستان بازی دنباله ی نسخه ی قبلی خود یعنی Call Of Duty:Modern Warfar میباشد البته از نسخه ی قبلی مدتی میگذرد. این دفعه بعد از بین بردن Zakhaev این دفعه فردی به نام Veladmir Makarov آماده است میخواهد دنیا را نابود کند.و بازهم دو نیروی شکست ناپذیر ارتش آمریکا یعنی Soap و Price به جنگ میروند البته در این نسخه کسانی دیگر هم چون ghost  و Roach نیز حضور دارند و شما باید جلوی ماکاروف را بگیرید و لی حقیقتی پیش روی شماست که …..

هم اکنون میتوانید نسخه ی کم حجم شده ی این بازی توسط گروه BLACKBOX با حجم 3.8 گیگابایت میتوانید در ادامه ی مطلب دانلود کنید.



موضوعات مرتبط: بازی اکشن

ادامه مطلب
[ دو شنبه 29 دی 1393 ] [ 12:44 ] [ ]
[ ]

دانلود بازی کال اف دیوتی ۷ بلک اپس Call of Duty: Black Ops

http://s4.picofile.com/file/8166594700/14r3x7zo.jpg


موضوعات مرتبط: بازی اکشن

ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 دی 1393 ] [ 20:44 ] [ ]
[ ]

دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای PC

http://s5.picofile.com/file/8164467200/11111111.jpgنسخه جدید و یازدهم بازی ندای وظیفه در سبک شوتر اول شخص می باشد که در سال 2014 توسط Treyarch ساخته و توسط Activision برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . پس از طی دوران نزول فرانچایز Call of Duty این بار اکتیویژن درصدد رکوردشنی است و سعی دارد با ارائه یک نسخه متفاوت با سری های پیش دوباره با نوآوری جدید به خانه علاقمندان سری بازی COD بیاید. به گفته مسئولان ساخت بازی این نسخه حتی کسانی که طرفدار عناوین سری بازی ندای وظیفه نیستند نیز مجذوب این سری از بازی خواهند شد. داستان بازی کال اف دیوتی 11 برای سال 2054 میلادی می باشد جایی که گروه تروریستی KVC با انجام حملاتی به کشورهای پیشرفته و توسعه یافته سعی در تصرف انرژی اتمی زمین می باشد. در این میان ایالات متحده در راس درگیری می باشد. در این میان جک میتشل که در جریان سئول دست چپ خود را از دست داده است با پیوستن به گروه اطلس سعی در مقابله با این افراد شرور دارد. گروه اطلس گروهی قوی متشکل از افراد سری می باشد که قدرتمندترین سلاح های نظامی و هسته ای را در اختیار دارند می باشد.

 



موضوعات مرتبط: بازی اکشن

ادامه مطلب
[ شنبه 27 دی 1393 ] [ 21:0 ] [ ]
[ ]

دانلود بازی Alien Rage

دانلود بازی Alien Rage

امروز برای شما لینک دانلود  بازی Alien Rage رو اماده کردیم.این بازی دارای 14 مرحله مختلف و با سبک اکشن و ماجراجویی است.این بازی با توجه به گرافیک و گیم پلی خوبش میتونه شمارو ساعت ها سرگرم کنه.

برای مشاهده و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

 

 



موضوعات مرتبط: بازی اکشن

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 18:54 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود بازی Cabelas African Adventures برای PC

دانلود بازی Cabelas African Adventures برای PC

در این ساعت از وبسایت پی سی گیمز برای شما کاربران عزیز لینک دانلود عنوان Cabelas African Adventures را امده کردیم.این بازی توسط کمپانی Activision منتشر شده و در سبک اکشن است و شما در این عنوان نقش یک شکارچی را بازی میکنید.برای دانلود این بازی با ما همراه باشید.

 برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید



موضوعات مرتبط: بازی اکشن

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 18:30 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود بازی Enslaved Odyssey to the West Premium Edition+کرک

دانلود بازی Enslaved Odyssey to the West Premium Edition+کرک

در سال 2010 عنوانی با نام Enslaved برای پبتفرم های PS3 و Xbox 360 منتشر شد که تاکنون هم هر از چند وقتی پک الحاقی جدیدی برای این عنوان منتشر میشد.حال سازنده این عنوان طی اقدامی تمامی پک های که قبلا منتشر شده بعلاوه چند پک جدید را در یک نسخه به نام Enslaved Odyssey to the West Premium Edition جمع اوری کرده است.داستان بازی در زمانی اتفاق می افتد که روبات ها در حال نابود کردن نسل انسان ها هستن.برای دانلود این نسخه و کرک ان در ادامه با ما باشید. این عنوان در سبک تکنیکال اکشن ادونچر ساخته شده است که داستان 150 سال بعد را روایت میکند که در طول این زمان جنگی بین ربات ها و انسان ها در گرفته که تقریبا نسل انسان ها در این جنگ منقرض شده است.حال که  جمگ به پایان رسیده است به دلیل این که برنامه روبات ها عوض نشده است هنوز روبات ها به کشتن معدود انشان های باقی مانده روی زمین  ادامه میدهند.

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید


موضوعات مرتبط: بازی اکشن

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 18:28 ] [ علی امیدی ]
[ ]

انتشار نسخه جدید از کانتر به اسم کانتر استرایک آنلاین

انتشار نسخه جدید از کانتر به اسم کانتر استرایک آنلاین

بعد از حدود ۱ سال شایعه و و حرفو حدیث درباره کانتر استرایک نسخه آنلاین بلاخره والو این نسخه از بازی کانتر استرایک رو هم منتشر کرد Counter Strike Online  یک جهش روبه جلو از کانتر استرایک ۱٫۶ هستش و دارای گرافیکی بسیار بالا و گیم پلی تقویت شده این نسخه از بازی کانتر که مخصوص بازی آنلاین ساخته شده یک نسخه کاملا فیکس شده و سفارشی از والو هستش بسیاری از مسابقات جهانی هم از این نسخه جهت برگذاری مسابقات خودشون استفاده میکنند چون این نسخه یکی از معتبرترین نسخه های کانتر استرایک هستش

 برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 



موضوعات مرتبط: بازی اکشن

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 18:25 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود بازی Battlefield 4 برای PC

دانلود بازی Battlefield 4 برای PC

درود بر کاربران پی سی گیمز.کمتر کسی است که عنوان معروف بتلفیلد یا میدان نبرد را نشناسد اکنون ما نسخه 4 این بازی را برای شما علاقه مندان در ادامه مطلب برای دانلود قرار داده ایم.

 

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

 



موضوعات مرتبط: بازی اکشن

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 18:21 ] [ علی امیدی ]
[ ]

دانلود بازی Thief برای PC

دانلود بازی Thief برای PC

در این ساعت از وبسایت پی سی گیمز برای شما دوستان عزیز نسخه PC عنوان Thief رو اماده کردیم.داستان بازی درمورد فردی به نام Garrett  است که به شهر خود بازگشته است و به دنبال ماجراجویی های جدید است.

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 



موضوعات مرتبط: بازی اکشن

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 اسفند 1392 ] [ 18:10 ] [ علی امیدی ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد